دانلود اهنگ شیطونی نکن بااین دلم اره دوست دارم ناز گلم میدونی

دانلود آهنگ هوو از ابیرام و الن با کیفیت 128 و 320 :: نارفیق - ...

narefigh.ir/1395/05/22/download-orginal-music-havoo-ebiram-elen-320
شیطونی نکن با این دلم آره دوستت دارم ناز گلم. یه کاری کن تا آروم شه دلم خودت میدونی که عاشقتم. بیا این دلمو بازی نده فاصله ی دلم تا تو کمه. اگه لجبازی کنی باز این ...
دانلود آهنگ هوو 1 از ابیرام و الن + متن آهنگ ... شیطونی نکن با این دلم آره دوست دارم ناز گلم یه کاری کن تا آروم شه دلم خودت میدونی که عاشقتم بیا این دلمو بازی نده فاصله ی ...
کد آهنگ برای وبلاگ ، دانلود آهنگ های روز دنیا ، قالب رایگان برای وبلاگ , ساخت کد آهنگ آنلاین , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , آپلود سنتر فایل و عکس , کد آهنگ ...

دانلود اهنگ شیطونی نکن با این دلم از ابیرام - جواب سوال

www.javab-soal.com/j.aspx?q=دانلود_اهنگ_شیطونی_نکن_با_این_دلم_از_ابیرام...
دانلود اهنگ هوو از ابیرام به همراه متن اهنگ. کیفیت اهنگ mp3 128. متن اهنگ : شیطونی نکن با این دلم اره دوست دارم ناز گلم یه کاری کن تا اروم شه دلم خودت میدونی که .

post/دانلود اهنگ شیطونی نکن وای دلم

nexusfa041.ir/post/دانلود-اهنگ-شیطونی-نکن-وای-دلم.html
http topsong blog ir post دانلود آهنگ جدید شیطونی نکن با این دلم آهنگ وای دیگه. دانلود آهنگ رامین ... شیطونی نکن با این دلم آره آهنگ رام و الن هوو 1 و متن آهنگ آهنگ رام و الن هوو 1 و. متن nazblog ... دانلودرمان زیبای دوست دارم باورکن برای موبایل. چه زیبا جا ...

طرفداران ابیرام ️

havadaraneebiraam.blogfa.com/
طرفداران ابیرام❤ - بعضی وقتا میشه دلم انقد میگیره آخه غیر بدی اصن دیگه ... دانلود آهنگgorg ... میدونی اگه بمونی پیشم به خدا دیگه دیوونه میشم میخوامت بدون تو می میرم. ... شیطونی نکن با این دلم آره دوست دارم ناز گلم یه کاری کن تا آروم شه دلم خودت ...

دوست دارم نازگلم ابیرام - صفحه نخست

mailpars.com/post.php?title=دوست+دارم+نازگلم+ابیرام
دانلود آهنگ هوو از ابیرام و الن با کیفیت 128 و 320 :: نارفیق - دانلود ... دانلود آهنگ شیطونی نکن با این دلم با صدای ابیرام - صدا جو برچسب دلم آره دوست دارم ناز گلم ...

دانلود لینگ مستقیم اهنگ شیطونی نکن بااین دلم اره دوست دارم ...

mailpars.com/post.php?...دانلود%20لینگ%20مستقیم%20اهنگ%20شیطونی%20نک...
دانلود اهنگ شیطونی نکن با این دلم اره دوست دارم نازی گلم - بلوگل دوست دارم نازگلم ابیرام - صفحه نخست دانلود اهنگ شیطونی نکن با این دلم اره دوست دارم نازی گلم .
۶ اسفند ۱۳۹۱ - باز هم من ی سورپرایز دارم امشب تقدیم به کسی ک برام به چشم ی خخواهر خیلی مهمه و ... دانلود موزیک ... شیطونی نکن با این دلم ، آره دوست دارم نازه گلم
این آهنگ رو خیلی دوست دارم. میگه : شیطونی نکن وای ... بذا بخوره تو سرم درد و بلات ، شما کشتی منو با اون ناز و ادات (؟) چیه دوست داری ... شیطونی نکن با این دلم ، آره دوست دارم نازه گلم یه کاری کن تا آروم شه دلم ، خودت میدونی که عاشقتم بیا این دلمو بازی نده ...
بذا بخوره تو سرم درد و بلات ، شما کشتی منو با اون ناز و ادات (؟) ... شیطونی نکن با این دلم ، آره دوست دارم نازه گلم ... یه کاری کن تا آروم شه یکم ، خودت میدونی که عاشقتم .... آهنگ جدید نفرین از محسن چاوشی: الهی تو بمیری من نمیرم سر قبرت بیام پارتی بگیرم ...
۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - بارگذاری توسطFarsça Şarkılar
شیطونی نکن با این دلم، آره دوستت دارم نازِ گلم یه کاری کن تا آروم شه دلم، خودت می دونی که عاشقتم بیا این دلمو بازی نده، فاصله دلم تا تو کمه
۸ شهریور ۱۳۹۴ - همینطور تیکه های good day ها رو خییلیییی دوست دارم چون از اونجا بود که .... خخخخخخخخخخ الاهییییی عزیزم از بس که خودتم شیطونی عجیبه هنوز به .... آهنگ فرستادم ایمیلت ... والله گفته باشم با رفتنم از نماشا بهترین دختر دنیا رو از دست میدی . ..... میگه با این دل مهربونی که داری چجوریه که مریضاتو شکل اون عکسه تو ...
۸ فروردین ۱۳۹۵ - دانلود گزارش تخلف ..... اره میدونم گردافرید شاهزاده اصیل ایرانیه منم و عشق ادبیات ..... البته شما همینطور شیطون بمون اگه ایشالا پلیس شدی با امید خدا ..... مطمئن هستم گلم من دوستت دارم هنوز دوستت دارم که قلبم بی تو ویران می شود قول دل کندن .... بابک جهانبخش آهنگ خوشمل خیلییی داره آره منم اونو دوست دارم نگووووو گفتی ...

دانلود لینگ مستقیم اهنگ شیطونی نکن بااین دلم اره دوست دارم ...

www.bloogle.ir/.../دانلود+لینگ+مستقیم+اهنگ+شیطونی+نکن+بااین+دلم+اره+دوست+...
دانلود لینگ مستقیم اهنگ شیطونی نکن بااین دلم اره دوست دارم ناز گلم میدونی که من عاشقتم خودت میدونی ک من دوست دارم بیا بااین دل من بازی نکن فاصله یه دلم تاتو کمه ...
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - خدایا خیلی دلم گرفته. .... نا شکری نکن،صبور باش شایا صبر ایوب… ... زیاد خسته شده اند وهرروز خدا در ناز ونعمت زندگی میکنند کجاست این خالق کافر بی دین بی عدالت ..... سلام دوست گلم منم همین حس دارم دارم با این روحیه نامیدم میجنگم میدونی چرا ؟ ...... اره شاید همه این کارا رو انجام بدیم اما همش رو واسه دل خودمون انجام دادیم.

از جوانیم گله دارم

www.narafigh123.blogfa.com/
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - سلام دوستای گلم. ... ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﻭﺍﺳﻪ sms ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻬﺶ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻧﻢ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ... ولی ازت ممنونم چون باعث شدی بزرگ بشم بفهممم تا اخرعمرم دوست دارم یعنی فقط تا یه ماه دوستت دارم. .... اخر سر هم اون بود که باید کلی ناز منو میکشید که باهاش اشتی کنم . .... گفت اره .گفتم چرا بهم دروغ میگی؟گفتم برات متاسفم گفت جالبه.
๑۩۩ ♥هرچی بخوای پیدا میشه♥ ۩۩๑ - تکست آهنگ های رضایا - ... دل من گریه نکن اونی که می خواستی رفته فقط آرزو کن ... عزیزم خوشبخت باشی گلم خدا کنه ... اشتباه از من بود میدونم ... آخه باز دوباره من نبودم و شیطونی کردی؟ ... من دوست دارم تو بیا کنارم بشین ... برو برو دیگه نمی خوام همدم آره اینو دل میگه .... با این که رفتی و شدیم جدا از هم
http://www.musicbaran76.org/music/27591/ahmad-saedi-toye-royaham/ ... داشتن تورو آرزو کردم،با این آرزو روزامو سر کردم. انگاری از اول قسمتم ... دلت بخواد ، دلت نخواد من عشقمو میریزم زیر پات ..... وااااااااااااااااااااااای عشقم قربووونت برم نفففسسسسم خهلی قشنگ بود گلم ... اگ دوستت دارم تورو خیلی زیاد عزیزم میدونی خودت باعثشی.

عاشق دوست شوهرم هستم

www.taamolnews.ir/fa/news/69122
۲۶ آبان ۱۳۹۳ - من در پیشگاه خدا احساس گناه نمی کنم چون خود از دلم خبر داره اما برای رابطه ام با همسرم به شدت نگرانم. ... با این چیزها مشکل حل نمیشه آمار خیانت زنان شوهر دار در شهر هر روز .... گلم هیچ موقع ظاهر مردم با باطن زندگیت مقایسه نکن شاید همین پسر نامرد ..... جلوی من برای شوهرم عشوه میکرد و باهاش حرف ناز میکرد منم هرجی ب شوهرم ...

مشکی دوست - متن ترانه ها ی قدیمی رضا صادقی

meshkidoost.blogfa.com/tag/متن-ترانه-ها-ی-قدیمی-رضا-صادقی
مشکی دوست - متن ترانه ها ی قدیمی رضا صادقی - من صادق شایسته یه مشکی ... سکوت بیابونا رو دوست دارم ... آره تویی که میتونی عزیزم بری لحظه ای یاد ما نباشی ... بی وفایی تو خونته میدونم میتونی بگذری اینم میدونم ... بعد تو هیچیکی تو دلم جا نشد، بعد تو هیچکی حالمو درک نکرد ... خیال نکن خوبم بی تو ... منو با این خبر هلاک کردن.

ساسی مانکن - بلاگفا

sajjadfbi10.blogfa.com/
نظرات (0) · دانلود آهنگ جدید خودم به نام sajjad F10 - sedamo dari +تنظیم خودم .... آره میدونم همیشه پیش تو عزیز دلم .... من دوست دارم پیشم بمون و دل منو بدبخت نکن ... بیا ناز نکن گلم بگو قیمت یه دونه لب چند ..... نکن انقدر با این مخ بازی - شیطون مارمولک.

دانلود اهنگ عادت نکردم میثم ابراهیمی :: میثم ابراهیمی | ...

meysamebrahimimusic.com/post/دانلود-اهنگ-عادت-نکردم-میثم-ابراهیمی
با سلام خدمت تمامی طرفداران میثم ابراهیمی عزیز در این پست دانلود اهنگ عادت نکردم ... که ساداتی ناراحت نیستی گلم ممنون ایداجون اینجوری نکن دبگه اجی جونم توروخدا ... تند مینویسم فعلا برم که بیچاره شدم نیلو کارمو بهت میگم یادم نرفته شیطون خخخخ ..... خواهش میکنم دریا جون خخخ من تاپ خیلی دوست دارم وقتی که خدافظی کردم نزدیک ...
۴ تیر ۱۳۹۳ - مسافرت و عکاسی و شب نشینی رو دوست دارم . ... میدونی درد کجاست ؟ ... بعدشم ازدواج یه امر عادی وساده ای نیس که بگیم اره… .... امثال تو با هزار دل خوشی دخترا دست خورده میکنین حالا زیادم فک نکن که ... روحا دختر ناز و سبزه ی مامانی ... میکنی من میدونم برا شما پسرها دوستت دارم گفتن و به دست آوردن دل پاک و ..... خواهر گلم.

دانلود فیلم - ("*-_ پسر ماه و ستاره _-*")

www.sad-boy.blogfa.com/author-sad-boy.aspx?p=2
۱۷ آبان ۱۳۸۹ - مدتی خارج از دید بودند ولی الان با اهنگ فوق العادع زیبای دوست دارم که در تاریخ. 11 و 12 آذر در ... میدونه دلم از دست تو خونه اینم میدونه هرچی بود تمومه.

آهنگ - شعبده

majid1991.rozblog.com/cat/1/music.html
۶ اسفند ۱۳۹۳ - آهنگ,آهنگ,شعبده. ... خودت میدونی همه وجودمی گلم نمیشه با تو دل دیگه داغون فرق تو با همه اینه کم میشه از ... دانلود آهنگ سهراب اسدی به نام خداحافظ-درخواستی ... با این که بد جوری دل تنگم .... عشق من، بی تو بی کسم، دلواپسم ،برگرد تو آره ... گریه نکن حرفی بزن چیه دلت سوخـــــته برام ... دوست دارم دستاشو تو دستم بگیرم.
سلام دوستای گلم اینم یکی دیگه از درد دل یکی ازدوستای گلمونه که میخواد بهش کمک .... به نظر من دوستت نداره کسی که یکی رو دوست داره هیچ وقت از کسای دیگه پیشش ... سلام نازی جون گلم میدونم عشق تو بهش بیشتر از یناست ولی مطمئنی که اون هم مثل ... که از حال من خبر داشت رفت و به پسری که گمان میکرد با این دختر رابطه داره حرفایی ...
سلام به همه ی عزیزان و دوستای گلم. این اولین آهنگ منه به اسم ساز مخالف که با همراهی BRAP اجرا کردم. البته این آهنگ ... وای خدا نیاره روزی که بری داغتو رو دل بذاری بگو نه ... ناز و اداتو دوست دارم نشه بذاری و بری ... میدونم تو خوبی جونم دیگه یادم رفته زاری ... حتی از شیطون بد هم - قدت نفرت ندارم ... فکر نکن برگ برندت - یه ذره خوشگلیته
در مورد مطلب هم اینکه تا اونجاییکه من اکثرا دیدم پسرا هیچ وقت دختری رو که اون خصوصیات رو داشته باشه رو دوست ندارن چون اون دختر فقط داره نقش بازی می کنه و خودش ...

دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار بنام فنجون برعکس - پاپ ...

pop-music.ir/آلبوم-جدید-علیرضا-روزگار-بنام-فنجون-بر
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار بنام فنجون برعکس با بالاترین ... خودتو ناراحت نکن خودت واسه دلت بخون :wink: :-* .... دوست دارم هرجا که باهم میریم پیرهنم رنگ لباست باشه/دوست ندارم که ازم دور بشی/ .... اره خواهر سرتو به درد اوردم ومنو ببخش که وقت تو گرفتم . ... میدونی چرا داش علی اسم البومشو گذاشته فنجون برعکس؟
ﭘﺴﺮ : ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮔﻠﻢ،ﺑﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮ : ﭼﺮﺍ ... آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام». بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم. فکر خوبیه. .... آره دارم عاشقت میشم آره میدونی دلم داره واسه تو میزنه آره بیا بغلم میخوام بلرزونی ... ﺑﭽـﻪ ﻫﺎ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻔﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ ﺷﻨﯿﺪﻡ ( ﺣﻮﺭﯼ ﻭ ﻧﻮﺷﯿـﺪﻧﯽ ﻭ ﺷﺮﺍﺏ ﻭ ﺑﺎﻍ ... آهنگ دوست دارم زندگی رو و نه نرو رو دوباره خوند از بس ما طرفدارا گوفتیم.

***چند نمونه شعر برای فرزنددلبند شما:*** - آرشیدا جون - نی نی ...

eshghe_ma.niniweblog.com/post/35/چند-نمونه-شعر-برای-فرزنددلبند-شما.html
در و دل داره! . . . . بله. عمو سبزی فروش. . . بله. خیار چنبر داری؟. . . بله. تربچه ت گلیه!. . . بله. ... دندونمو دوست دارم من قول میدم که دیگه ... آره عزیزم تو تپلی دسته گلم ، بله نوه جون دسته گلی من تپلی نه بال ... کلاغ شیطون می شه زار و پریشون ... یک کمی بمن سواری میدی؟ .... با این شاخ های تیزم .... خرگوش ناز گوش دراز ... تو گوشم آهنگ میزنه

عاشششششششقه دیوونه

badtarindard.blogfa.com/
میدونم اون میخاد منو حسرت ب دل بذاره من دوسدارم وقتی میریم عیددیدنی. قشنگ تیپ بزنم ن ... چون بهم میگف اره غصه نخور هرطورشده میامومیبینمت ... ولی چ حالی کردم ک هی براش ناز کردمو گفتم بت لب نمیدم خیییلی ... ای فاطمه فدات ببخشید گلم تقصیره من بود شرمنده .... می‌خوام بگم به بلندی قله اورست و پهناوری اقیانوس اطلس دوست دارم

چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/16130/چطور-شکست-عشقی-خود-را-فراموش-کنیم
ذهن تا حد معینی گنجایش دارد و باید به نوعی از افکار نامطلوب و دوست نداشتنی خالی شود. ... و او هر راهی را امتحان می‌کند ولی باز هم نه می‌شنود، کم کم کنار می‌آید که از شما دل‌ ببرد. ..... قبول دارم. پن. Iran, Islamic Republic of. ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰. آره به خدا. kosar ...... چی شد میگه تو بداخلاقی خدا میدونه جز ناز خریدن هیچی نبوده تو هرجمله بهش یک گلم ...
کوچولوی ناز و بلا آخ ابرو کمون گیسو طلا بگو چرا می ... وای که چقدر بانمکی (آره آره تو تکی راستکی). دلمو بردی ... تو میدونی که من بی تو میمیرم نرو نرو پیش من بمون ... من از ته دل تورو دوست دارم رو احساسم واست پا گذاشتم ... وقتی که رفتی از پیشم پششتتو نگا نکن تتلو: ..... به دافا بگین همه بیان جلو با این آهنگ بدناشون و بلرزونم.
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - بهتره حالا که عیده تو این آهنگ اونها رو از خر شیطون بیاری پایین و به هم برسونی . منم دیدم راست .... آره خودم کاری کردم نباشی --- موندم حالا با این همه حواشی .... تردید نکن که تا ابد تو رو میخوام که عشقمی --- این آهنگم واسه توهه همیشه تو خانوممی .... این جمله رو باید بگم نگم دل آروم نمیشه --- ای مادر برگ گلم دوست دارم تا همیشه

عشق های دور

www.atanika.blogfa.com/
آره دیشب که شب تولدم بود وقتی درست 15 سالگیم تموم شد شکست خوردم. ... میدونم خودخواهی بود که دوس داشتم پیشم باشه. ... چقدر دلم واسه شوخی هاش خنده های قشنگش ناز دادناش حتی عصبانی بودنش تنگ شده. ... من عاشقش بودم الانم دوست دارم برم وپیشش ولی کسی رو ندارم که کمکم کنه. .... کاری که داداش همیشه بهم سفارش میکنه "اذیتش نکن.
هر وقت دلم خواست بنویسم جناب بلاگفا جلوی نوشتنم را گرفت ، مثه عاشقی های ... شانه برمیداری و موهایم را شانه میکنی بعد با دستان کوچکت ناز میکنی و میگویی : به . ..... هم هزاران چیز میدونم امـــا ازاونجایی که اینجا رو خیلی دوست دارم یه تصمیمی گرفتم .... همزمان با ما میخنده ، امیر بهش میگه : با این مامانت منو تو اصن پیر نمیشیم از بس ما رو ...

زندگی من - کامران - قدرت عشق 27

mylive-kamran.blogfa.com/category/28
من عاشقتم اما میدونم که تو عاشق من نیستی و این عشق محاله ... خدا داره من و عذاب میده با این عشق . ... خجالت کشیدم اما دروغ نگم دلم واسه داغی لباش که نرم به لبام میفشردشون تنگ شده بود . ... گریه نکن . ... کامران : نفست و بده بیرون گلم ... تو چشام نگاه کرد : اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد من و ببخش .... کتی و هومن: آره کجا میخوای بری اونم تنها.
چرا گلم ... هست ... زندگی قشنگه خیلی هم قشنگه وقتی که ظرافت چشمی سبب ... نگاش کردم : با من از این کارا نکن ... خدا میدونه که به زور دارم خودم و کنترل میکنم تا کاری نکنم . ... کامران : آره نفسم خوبم . ... سرم و به در تکیه دادم و از همون فاصله دلم نجوای عاشقانش و سر داد . .... میخواست با این عشق بازی حرفای چند لحظه پیشش و جبران کنه .

سرنوشت بیزارم ازت - غمگین

www.hamid-hp.blogfa.com/cat-1.aspx?p=2
۱۴ آبان ۱۳۸۹ - **فرشته های شیطون**(سمین) ... اروم اروم نفسام ، میگن بهم ثانیه های آخره دلم داره با هر نفس ، مرگ و به .... تکیه نکن به شونه هام، من دیگه خامت نمیشم میخوای دلمو پس بگیری،من .... حلالم کن گلم، اگه عمری بدی از دلم دیدی میدونم واسه داشتن من چه دردا که ... خدا سپردم ، اینه فقط حرف آخرم با این همه بی وفاییهات،بازم میگم دوست دارم.

فقط برای خنده

jok20sms.blogfa.com/
یک هدیه ناقابل برای ایرانسلیها کد آهنگهای پیشواز ایرانسل در ادامه مطلب ببینید ... میدن می بینن میگه: خدایا اینا من رو بزور وادار کردن نماز بخونم، تو خودت قبول نکن!!! .... تو ماکسیما با سرعت ۱۶۰ تا می بردنش : یارو میگه : آره ماکسیما ۱۶۰ تا رو راحت میره ! ... ایرانی = 4 تازن داره و 10 تا دوست دختر . ... می دونی فرق تو با توپ فوتبال چیه !
ســـــــــــــعید پانــــــــــتر - اولین وبلاگ رسمی طرفداران سعید پانتر.
بود سوبل مخم تو این باغا نبودم // یهو دیدم باغبونم دارم میدم هر روز کود به گلم یادش بخیر ... تکست آهنگ 700 مگاوات از تیک تاک و پایا. نویسنده ... پس فک نکن اونی که بر نداشت یه کاپ داشت // فقط براش میمونه بدن درد باشگاش ... نه با هم همین اونلی دوست راحت تریم // با اولین بیلیط // ما از زمین میریم .... وقتی کنارمی اوو قند تو دل آب میشه

۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد • مجله ...

www.parsi1.com › دانستنیهای خانواده › دانستنیهای قبل از ازدواج
گفتن «دوستت دارم» خیلی با نشان دادن آن فرق دارد. اطمینان یابید که دوست داشتنش را به شما نشان دهد و فقط از روی نوشته برایتان نخواند. چون به دنبال رابطه جنسی است، ...
خوب دیگه دلم میخواد فقط ریلکس باشم و به خودم کمک میکنم. ... میگم دستت درد نکنه با این حساب حتما برای ختنه ی پسرم میرسی :) ... همش میدونم من باید بخاطر این خانواده ی کوچکی که دارم قوی بمونم و بخاطرش تلاش ... ذکر بسم الله بگو و ما هم فراموش نکن. التماس دعا. آره واقعا... نه هستی من درگیر نمیشم. ..... آره گلم فقط برای زایمان طبیعیه.

خاطرات شیرین وتلخ من

www.khaterateshirin-man.blogfa.com/1392/11
هرچی گفت ترااااااااااااااانه اذیت نکن اگه ببازم بازیمو ... خب فردابریم من مانتودیدم میترسم تموم شه خیلی دوست دارم بگیرمشون ... ناراحت نباشه بعدهم زنگ زدم مامانم ایناهرروز باهاشون حرف میزنم خیلی دلم براشون تنگ شده هعی. خدا. ... انجام میدی یانه نیشخند ... گفت واااااااای چقدرتوگیجی منم گفتم اره بخدااصلا امروز یه جوری هستم خوابم میاد شماهم ...
میدونم حتی اسمم یادت رفته چه برسه به خاطرات مون و قولایی که بهم دادی ... شــک نکــــن . ... آره بازم منم همون دیوونه ی همیشگی ... وقتی تو نیستی چه کنم با این دل بهونه گیر ؟ ... نیما همون کسی که بیشتر از همه دوستت داره . ... برای اس هاش که با هر کدومش گل از گلم میشکفت ... عشق ولنتاین من گل رز ناز من ..... کاش آهنگی بودم که دوس داری ... تا شاد ...
شما هم خوشتون میاد اونم برای اینکه دل شما رو یه نمور به دست باره میگه آره. ... ( طرف با این کار قهوه ای می شود ) این کار یکی از بهترین کارها برای ضایع کردن هستش ... فکر و خیال کنی من زن دارم و زنم رو هم دوست دارم ... عشوه شتری نیان و ناز نکنن! ..... قسم میخورم که یه شیطون توی دختره که تنها هدفش بدبختی یه پسره .... دریافت همین آهنگ ...

غمکده

lovertalk.blogfa.com/
به همین سادگی بر بادم دادی گلم. اینها را گفتم تا بدانی چرا دوستت دارم. ... زخم قدیمی دلت خوب میدونم که از چی بود. قشنگ من گریه نکن این شب بد رفتنی یه .... دلم می خواد بهت بگم ، آره واسه چشات کمم .... آهنگ اشتیاق دلی درد مند را ... با این سه شمع نیمه جون فوت میکنم رفتن تو ..... Arezoo-wilson along · دخمل شیطون... دل ... دخترک * · گل ناز.